Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Εδώ ο κόσμος χάνεται....και εμείς??

Ο κόσμος καίγεται, το περιβάλλον μολύνεται, η παιδεία δεν υπάρχει, οι συντάξεις είναι σαν ανέκδοτο με τον Τοτό και φυσικά εμείς προσπαθούμε να βρούμε ποιος φταίει... Η σίγουρη και μόνιμη απάντηση πλέον είναι μια... ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ... ναι φίλοι μου, αυτό το ρημάδι το κράτος φταίει τις περισσότερες φορές τα 15 τελευταία χρόνια. Έχει βαλθεί να μας ξεκάνει με σεισμούς, πλυμήρες, φωτιές, αυξήσεις στους φόρους και μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις... Κρίμα που δεν μπορούμε να το πιάσουμε αυτό το “κράτος” και να το τιμωρήσουμε ή καλύτερα να το εξορίσουμε για είμαστε πλέον ήσυχοι και χωρίς προβλήματα... Αλλά τέλος πάντων πιο είναι αυτό το “κράτος” ή καλύτερα τι είναι “κράτος” ? Έψαξα στο λεξικό λοιπόν και βρήκα ότι κράτος είναι:

    “η ανώτατη πολιτική εξουσία, η οποία, οργανωμένη σε νομικό πρόσωπο, ασκείται σ'' ένα σύνολο ανθρώπων εγκατεστημένων μόνιμα σε μια συγκεκριμένη χώρα”

εγώ ο δυστυχής με το μικρό και απαίδευτο μυαλό μου τόσο καιρό νόμιζα πως κράτος είναι το σύνολο του πληθυσμού μιας χώρας και τελικά φαίνεται πως ήμουν πλανεμένος οικτρά. Αλλά αν όντως είναι όπως τα λέει το λεξικό, τότε: Ποιοι εκλέγουν την ανώτατη πολιτική εξουσία? Ποιοι ελέγχουν την ανώτατη πολιτική εξουσία? Μήπως δεν είναι το σύνολο του πληθυσμού μιας χώρας? Και αν αυτό ισχύει τότε τόσα χρόνια φταίμε ΕΜΕΙΣ? Μπα σίγουρα κάτι δεν υπολόγισα σωστά, σίγουρα κάνω λάθος... δεν φταίμε εμείς, αποκλείεται να φταίω εγώ που λέω “δεν μπορώ να κάνω κάτι, είμαι μόνος”, δεν γίνεται να φταίω εγώ που σκύβω το κεφάλι επειδή έτσι θέλει το σύστημα, όχι όχι δεν είναι δυνατόν δεν μπορώ να συνεχίσω ξέροντας πως εγώ φταίω... Πόσοι όμως από εμάς είμαστε “μόνοι” σκεφτόμαστε πως είμαστε μια “μονάδα” και δεν συνειδητοποιούμε πως αν μαζευτούν πολλές μονάδες μαζί κάνουν ένα σύνολο? Σίγουρα είμαστε πολλοί και σκόρπιοι και μόνοι...... Μήπως ήρθε η ώρα να καταλάβουμε πως με το να καθόμαστε στη πολυθρόνα της καφετέριας ή του σπιτιού μας καταναλώνοντας ότι μας δίνει μασημένο και επεξεργασμένο η τηλεόραση δεν πρόκειται να αλλάξουμε τίποτα παρά μόνο τραπεζάκι ή κανάλι.......


Υ.Γ. Δεν είμαι αναρχικός ούτε το παίζω σωτήρας, ούτε είμαι επίδοξος πολιτικός... Τα σχόλια δικά σας φίλοι μου....


Μετά τιμής Jim Acid....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου